HUOM! Löydät viimeisimmät Jet-ohjeet tämän linkin kautta: https://intercom.help/ecomjet/fi
Ostolaskua ei ole hyväksytty
Ostolaskun täytyy olla tallentamaton eli sitä ei saa olla hyväksytty, jotta sen voi poistaa.
Poista ostolasku painamalla oikeasta yläkulmasta Lisätoiminnot > Poista ostolasku.
Ostolasku on hyväksytty
Jos ostolasku on jo tallennettu/hyväksytty, voit pyytää sille toimittajalta hyvityslaskun.
Vaihtoehtoisesti voit tehdä sille itse hyvityslaskun kopioimalla laskun ja merkitsemällä summan ja rivit miinusmerkkisinä. Jos teet hyvityksen itse, kannattaa myös merkata ostolaskulle, mihin alkuperäiseen laskuun hyvitys liittyy. Kannattaa myös aina tarkistaa omalta kirjanpitäjältä, onko hyvityslaskun tekeminen parhain tapa toimia.
Ostolaskun saa kopioitua: Lisätoiminnot > Kopioi ostolasku