Ecom Asiakaspalvelu

Ecomin ohjesivuilta löydät ohjeita ja neuvoja Ecomin ohjelmien käyttöön. Hae ohjetta hakusanalla tai valitse haluamasi ohjelma/palvelu ja selaa kaikkia ohjeita.

Maksuunpoiminnan virheilmoitukset

Seuraa

Ecomin maksuunpoimminnassa voi tulla esiin seuraavanlaisia virheilmoituksia:

1. Ostolasku on maksukiellossa

Makspoimvirhe2.png

 

1. Ostolasku on merkattu maksukieltoon TAI

2. Ohjelmassanne on ostolaskujen hyväksyntä käytössä ja hyväksyjä ei ole vielä hyväksynyt ostolaskua. Ostolaskun voi maksuunpoimia vasta kun ostolaskun tila on Hyväksytty.

-> Molemmat tiedot näkyvät ostolaskulla, oikeassa yläkulmassa.

Maksuunpoimvirhe.png

 

2. Ostolaskun saajan IBAN/BIC on virheellinen

Makspoimvirhe3.png

 

Korjaa ostolaskulle tilinumero.

 

3. Saajakohtainen netto/eräpäivä pitää aina olla tilikohtaisesti plusmerkkinen.

Makspoimvirhe1.png

Katso hyvityslaskuja koskevat ehdot maksuunpoiminnassa -> tästä ohjeesta kohdasta A.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua

Kommentit