Tulorekisteri-ilmoituksen korjaaminen tai täydentäminen tulorekisteri.fi -palvelussa

Tulorekisteriin ladattua ilmoitusta voi korjata ja täydentää tulorekisteri.fi -palvelussa. Aloita kirjautumalla sisään tulorekisterin etusivulta.

mceclip0.png

 

Valitse "Asioi yrityksen tai organisaation puolesta".

mceclip1.png

 

Valitse oikea yritys.

 

Valitse tämän jälkeen valikosta "Annetut ilmoitukset". Jos korjaaminen koskee esim. yhtä palkkailmoitusta, voit hakea kyseisen henkilön sosiaaliturvatunnuksella ja maksupäivällä kyseistä ilmoitusta. Erillisilmoitusta haetaan ilmoituspäivällä. Paina hakuehtojen täyttämisen jälkeen "Hae".

mceclip2.png

 

Tämän jälkeen näkyviin tulee hakutulokset. Tulokseksi saattaa tulla sekä palkkailmoituksia että erillisilmoituksia. Valitse se ilmoitustyyppi, jota haluat korjata.

mceclip3.png

 

Tämän jälkeen valitse vielä oikean palkanmaksukauden ilmoitus.

mceclip4.png

 

... ja aloita korjaaminen Korjaa-linkistä

mceclip5.png

 

Ilmoituksen tietoja voi sekä korjata että täydentää, jos esimerkiksi halutaan täydentää työntekijän poissaolotietoja.

Luotu: Päivitetty :
Palvelun toteuttaa Zendesk