Tulorekisteriin ladattua ilmoitusta voi korjata ja täydentää tulorekisteri.fi -palvelussa. Aloita kirjautumalla sisään tulorekisterin etusivulta.
Valitse "Asioi yrityksen tai organisaation puolesta".
Valitse oikea yritys.
Valitse tämän jälkeen valikosta "Annetut ilmoitukset". Jos korjaaminen koskee esim. yhtä palkkailmoitusta, voit hakea kyseisen henkilön sosiaaliturvatunnuksella ja maksupäivällä kyseistä ilmoitusta. Erillisilmoitusta haetaan ilmoituspäivällä. Paina hakuehtojen täyttämisen jälkeen "Hae".
Tämän jälkeen näkyviin tulee hakutulokset. Tulokseksi saattaa tulla sekä palkkailmoituksia että erillisilmoituksia. Valitse se ilmoitustyyppi, jota haluat korjata.
Tämän jälkeen valitse vielä oikean palkanmaksukauden ilmoitus.
... ja aloita korjaaminen Korjaa-linkistä
Ilmoituksen tietoja voi sekä korjata että täydentää, jos esimerkiksi halutaan täydentää työntekijän poissaolotietoja.