Tekniset tiedotteet

Tältä sivulta löydät ajankohtaiset tekniset tiedotteet.

 

Tiistai 20.2

Vikatilanne Maventa verkkopalkkalaskelmien lähetyksessä

Sähköisessä Maventa verkkopalkkalaskelmien lähetyksessä on havaittu vikatilanne. Tästä johtuen Palkanlaskenta-ohjelman verkkopalkkalaskelmien lähetyksessä voi esiintyä ongelmia.

Vikatilanne on tiedossa ja selvitämme ongelmaa parhaillaan.

 

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa!

 

Perjantai 16.2 klo 9:00

Huoltokatko Serveri-palvelussa

Serveri-palvelussa on huoltokatko perjantaina 16.2. alkaen klo 9:00 huoltotoimenpiteitä varten. Käyttökatko ei koske koko palvelua, mutta ohjelman käyttö huoltokatkon aikana ei ole mahdollista osalla asiakkaistamme. Toistaiseksi huoltotoimenpiteen kesto on tuntematon.

 

Päivitys 16.2. klo 14:30: Virhetilannetta korjataan edelleen.

Päivitys 19.2: Tilanne Serveri-palvelussa on korjattu ja ohjelmaa voi käyttää taas normaalisti

 

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa!

 

Tiistai 15.2 klo 20:00

Käyttökatko Serveri-palvelussa

Serveri-palvelussa on noin 30 minuuttia kestävä huoltokatko torstaina 15.2 alkaen klo 20:00 huoltotoimenpiteitä varten. Käyttökatko ei koske koko palvelua, mutta ohjelman käyttö huoltokatkon aikana ei ole mahdollista osalla asiakkaistamme.

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa!

 

Tiistai 14.2 klo 10:45

Vikatilanne Apixin palveluissa

Apixin palveluissa on havaittu ongelmia. Laskujen ja palkkalaskelmien lähetys ei tällä hetkellä ole mahdollista. Päivitämme tämän tiedotteen kun häiriö on ohi.

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa!



Tiistai 13.2 klo 20:00

Käyttökatko Serveri-palvelussa

Serveri-palvelussa on noin 30 minuuttia kestävä huoltokatko tiistaina 13.2 alkaen klo 20:00 huoltotoimenpiteitä varten. Tämä ei koske koko palvelua mutta ohjelman käyttö huoltokatkon aikana ei ole mahdollista osalla asiakkaistamme.

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa!

 

Keskiviikko 27.12. klo 10:00

Häiriö Ecom Serverille kirjautumisessa ja laskujen noudossa

Ecom Serverillä on havaittu häiriö, jonka vuoksi jotkin käyttäjät eivät pääse Ecomin ohjelmistoon sisälle ja laskujen nouto epäonnistuu. Asia on tiedossa ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa.

Päivitys 12:00: VIKA ON KORJATTU

 

Perjantai 31.10. klo 9:00

Häiriö Onnisen ostolaskuissa

Onnisen LVISNetin kautta saapuvissa .xml tiedostoissa on havaittu virhe, eikä Ecom voi niitä lukea. Mikäli näet virheilmoituksen, joka koskee .xml-tiedoston lukua, pyydämme sinua lähettämään virheilmoituksien tiedostonimet meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@ecom.fi

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa.

 

 

 

 

Luotu: Päivitetty :
Palvelun toteuttaa Zendesk