Tekniset tiedotteet

Tältä sivulta löydät ajankohtaiset tekniset tiedotteet.

Perjantai 31.10. klo 9:00

Häiriö Onnisen ostolaskuissa

Onnisen LVISNetin kautta saapuvissa .xml tiedostoissa on havaittu virhe, eikä Ecom voi niitä lukea. Mikäli näet virheilmoituksen, joka koskee .xml-tiedoston lukua, pyydämme sinua lähettämään virheilmoituksien tiedostonimet meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@ecom.fi

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa.

 

Perjantai 29.9. klo 11:50

Häiriö Ecomin puhelintuessa

Ecom asiakaspalvelun puhelintuessa on havaittu ongelmia ääniyhteyksien kanssa. Asia on tiedossa ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. 

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa.

Päivitys 12:15: VIKA ON KORJATTU


Keskiviikko 23.8. klo 13:40

Häiriö Ecom Serverillä

Ecom Serverillä on havaittu häiriö, jonka vuoksi jotkin käyttäjät eivät pääse Ecomin ohjelmistoon sisälle. Asia on tiedossa ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa.

Päivitys 15:15: VIKA ON KORJATTU


Torstai 17.8. klo 10:40

Häiriö Ecom Serveri verkkosivuilla

Ecom Serveri -verkkosivuilla on havaittu ongelma, jolloin käyttäjät eivät saa Ecom Serveri -verkkosivua auki. Asia on tiedossa ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa.

VIKA ON KORJATTU


Perjantai 28.7. klo 07:00

Häiriö laskujen hakemisessa Apixista

Ostolaskujen noutaminen ei onnistu Apixin kautta tulleiden laskujen osalta Ecomissa (ent. Jet). Asiaa tutkitaan ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.

Pahoittelemme häiriöstä koituvaa haittaa.

 

 

Luotu: Päivitetty :
Palvelun toteuttaa Zendesk