Ecom Webiin sisäänkirjautuminen ei onnistu

Jos sisäänkirjautuminen Ecom Webiin ei onnistu, katsothan tähän ohjeeseen kirjaamamme virheilmoitukset ja ratkaisuvaihtoehdot.

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluume ja voimme korjata ongelman etäyhteyden välityksellä.


 

Virhe: Salasana ei kelpaa.

- Salasana väärin kirjoitettu?
– Tiedonsiirtoa ei ole salasana-vaihdon jälkeen tehty? Kokeile vielä Ecomista Ohjelmat - Ecom Webi- Tiedonsiirto (Käyttäjätunnukset ja henkilöt pitää olla valittuna) - Siirrä ja testaa Webiin kirjautumista uudelleen

- Salasana ei ole sääntöjen mukainen? (vähintään: 5 merkkiä, 1 nro ja 1 kirjain) - Muuta salasanaa Käyttäjätunnuksissa ja käyttöoikeuksissa ja tee päivitys Webiin.

 

Virhe:  Sisäänkirjautuminen ei onnistunut.

- Kaikki tunnuksen tiedot eivät vielä ole siirtyneet Webiin? Kokeile vielä Ecomista Ohjelmat - Ecom Webi -Tiedonsiirto (Käyttäjätunnukset ja henkilöt pitää olla valittuna) - Siirrä ja testaa Webiin kirjautumista uudelleen
Jos tiedonsiirrossa antaa ilmoituksen Käyttäjämäärä ylitetty - Lisenssimäärää pitää nostaa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

- Kaikkia tarvittavia tietoja ei ole määritelty - katso alla oleva infolaatikko käyttäjätunnuksessa huomioitavista asioista. Muuta tarvittaessa Käyttäjätunnuksiin ja käyttöoikeuksiin. Tee Webi-tiedonsiirto.

 

Virhe: Käyttäjätunnusta ei ole kytketty henkilöön (982:PIRKKO:).

- Henkilön tietoja ei ole lisätty työntekijärekisteriin? Käy lisäämässä tiedot käyttöönottoapurilla Ecomissa, Ohjelmat - Ecom Webi - Käyttöönotto (kts. Ecom Webin käyttöönotto)

 

Virhe: Asiakasyrityksen tunnus on poistettu käytöstä  tai Yrityksenne lisenssi on umpeutunut.

- Jos Webin lisenssit kuuluisi olla yrityksessänne edelleen voimassa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ongelman ratkaisemiseksi.

 


Huomioitavaa Ecom Webi-tunnuksesta:

 - Salasana vähintään 5 merkkiä (väh.yksi kirjain yksi numero)
– Käyttäjäryhmä pitää olla valittuna
– Yhdellä Webi-käyttäjätunnuksella pitää olla myös Järjestelmänvalvoja-oikeus valittuna
– Henkilönumero pitää olla valittuna (jos henkilöä ei löydy valikosta, täytyy työntekijä käydä lisäämäässä työntekijärekisteriin: Ohjelmat - Ecom Webi - Käyttöönotto)

Luotu: Päivitetty :
Palvelun toteuttaa Zendesk