Mikäli Samsung puhelimen päivityksen jälkeen Ecom Webi-puhelinsovellus ei aukea normaalisti vaan ilmoittaa, että "Välilehti on kaatunut", voi ongelman ratkaista kahdella tavalla.
Ensimmäinen tapa
Avaa puhelimellasi Samsungin oma selain, avaa selaimen asetukset ja valitse Sivustot ja lataukset ja seuraavaksi Sivuston tietojen hallinta. Poista kaikki Ecom Webin sivustot. Voit valita oikeat sivustot ja poistaa ne sitten ruudun alaosan Poista-napista tai voit painaa oikean yläkulman Poista-nappia poistaaksesi kaikki tallentuneet sivustot kerralla. Poista ja lataa Ecom Webi -sovellus uudelleen.
Mikäli ensimmäinen tapa ei syystä tai toisesta toimi, seuraa alla olevia ohjeita.
Toinen tapa
Kirjoita puhelimesi selaimen (muu kuin Samsungin oma selain) hakuun app.ecomwebi.fi. Klikkaa oikeasta yläkulmasta päästäksesi selaimen hallintaan. Valitse Lisää aloitusnäyttöön. Nyt puhelimesi aloitusnäytöllä on pikakuvake Ecom Webiin, josta Webi aukeaa aivan kuten alkuperäinen sovellus.